Job 9 van 24


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker


Functie

Ondersteunen van klanten wordt jouw belangrijkste taak. Jij bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor het ingeven en opvolgen van bestellingen. Je draait je hand niet om voor een correcte, klantvriendelijke opvolging van klachten. Bij onduidelijkheden of wijzigingen neem je zelf contact op met klanten om hen op een vlotte manier te begeleiden. 100% focus leggen op service staat vooraan in jouw woordenboek! Je zal af en toe de taken van het onthaal overnemen. Daar sta je in voor het beheer van in- en uitgaande post binnen de organisatie, ontvangst van bezoekers, beheer van vergaderzalen en van de telefooncentrale aan de receptie.

Bedrijfsprofiel:

Tot hun klanten behoren benzinestations, dagbladhandels, conveniencewinkels, bakkerijen, voedingsretailers en restaurants met snelle dienstverlening. Zij bieden een breed assortiment aan food- en non-foodartikelen, logistieke diensten op maat en slimme oplossingen die snel en eenvoudig te integreren zijn.

Jouw profiel

  • Tweetalige communicatie (NL-FR) is jou niet vreemd, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Proactiviteit en meedenken worden gestimuleerd;
  • Je houdt het hoofd koel tijdens drukke momenten;
  • Klantvriendelijkheid is voor jou vanzelfsprekend; 
  • Als teamspeler ga je samen met je collega’s steeds voor de beste resultaten;
  • Naast jouw communicatief talent beschik je ook over goede administratieve vaardigheden;
  • Er is ruimte voor ontwikkeling door interne opleidingen. WIl je jouw Frans of Excel bijschaven? Dan is dit zeker mogelijk!
  • Technische ondersteuning bieden aan technische commissies of adviescomités
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

Je komt terecht in een warm bedrijf waar je de kans krijgt om als persoon te groeien en jezelf verder te ontwikkelen, inzet wordt beloond.

Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van €4.5, hospitalisatieverzekering.

Een bedrijfskantine waar je aan een spotgoedkope prijs heerlijk kan lunchen!

Als je 75% van de tijd met de fiets komt krijg je een geleasde fiets van het werk (ook elektrisch mogelijk).

Een fulltime tewerkstelling, 4/5 of deeltijds bespreekbaar.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht